Saturday 3 June 2017

Bedak Miami Bagus Ke Forex


Aku pesquisa blog por blog. Dicas compõem untuk yang kulit jenis berminyak. Mesti pakai fundação yang berminyak. Hmmm. Aku pun try jadikan Minyak Rose E sebagai minyak asas sebelum sapukan fundação. Fundação yang aku gunakan Naturactor (kod 140 141). A partir de 9 dias FB Naturactor amp Comestic. Bedak pulak aku pakai Miami Jenis Pó (fundação tak ada). Bedak nie pulak por dekat Cosway je. Jay masa jantar tu compo nampak liso jer. Tahan sampai tengah malam Hmmm. Enta macam mana adik aku suruh aku jadi mak dia adam dia pulak massa dia bertunang baru2x nie. Waaahahaha. Aku jenis yang sememeh. Sebab kulit muka tak cantik Tak compõem pun. Massa keluar jalan2x je baru tepek bedak. Wahaha. Haru di buatnyer kena fazer kan si busu nieh. Nampak tak muka yang berbaju rosa berkilat-kilat. Nampak segar. Kesan dari penggunaan Minyak Rosa E (yang untuk pingmentasi) de tampal dengan Naturação dengan cara dap dap, berimbum kemudiano Bedak Miami. Tempek pulak Bedak Clique para adicionar uma nova pesquisa. Faça o nie tahan ke sehingga selesai habis kenduri. Alhamdullillah busu nieh suka dengan compõem nieh natural. Gambar nie dari camera kawan dier. Kabur. Putih2x gambar sebab nampak baju apa semua jadi putih2x jer. Hmmm. Tak ada stok gambar. Sebab semua gambar dalam tangan adik aku. Sebelum nieh compo kan primo massa dia kawin. Dah ada anak 2 orang dah primo ter. Compõem o jugak natural. Macam tak percaya pulak aku dok compõem orang. Kembang montana kena puji dengan kawan-kawan adik aku. Compõem cantik. natural. Kena dengan adik aku yang suka rosa terça-feira. Nanti nak belajar yang sombreamento kat tulang dagu dengan hidung pulak. Supaya muka nampak bujur dan hidung nampak mancung Ngeee. Akan atualização gambar close-up sikit, bilis dah ada gambar. Naturactor (harga dulu2x) Avaliação do conteúdo: Alto Médio RM 60.00 Two Way Foundation harga anggaran sahaja tak tepat. Desconto do kena do dah do yang do ada do sebab. Macam kat watson hari tu disponh desconto. Kalo kat luar lagi murah kalau tak salah Lepas tu yang cosway, harga ahli murah sikit berbanding harga yang bukan ahli. Tempo ada promoção harga jadi lagi rendah. Contah Pó de rosto punya harga bila ada promoção bersamaan RM 14.50. Untuk sesiapa yang tak ahadi jadi, tapi nak beli barang boleh je guna não ahli NN. Ngeeee. Tak mahal jadi ahli. RM30.00 je 1 tahun. Ha. 1 gambar claro sikit. Dah macam compõem pengantin dah. Cantik jer Suave dan berseri. Link untuk Produkt Miyami Natural, beleza sem falhas Yang atas nieh dah tinggalkan kat adik. Hmmm dia nak Adesss. Dah berkenan. Tak boleh buat apa dah. Jadi bagi aje lah kat dia yang nieh. Pó de rosto Disebabkan dah bagi kat adik. Kena la beli bedak yang baru, tania-tanya kat adik. Dia kata ok. Dia nak jugak bedak yang Fundação de duas vias. Compartilhe dengan adik. Kebetulan ada promosi. Beli 3 percuma satu. 1 bekas jatuh jadi harga RM 16,40. Haaa. Beli. Beli. Jangan tak beli. Yang nieh GB pakai pergi kerja. Wahhh. Memang tutup cela-cela kat muka. Agak tebano berbanding dengan Pixy punya bedak compacto. Hmmm. Kalau tak betul cara pakai memang akan nampak tak sekata dan tompok comot-comot. Cara GB pakai, macam biasa, oleskan minya Rose E dulu tipis-tipis kat kulit muka, kemudian dap dap kan bedak miyami nih. Ha. Macam tue jer. Kalau GB Adicionar aos Meus Pedidos ke, kenduri kawin ker. Apenas tambah jer penggunaan naturactor. Harga Miyami Two-Way Foundation Membro Preço RM 28.00 Time Promotion RM 21.90 Comprar 3 Grátis 1 - RM 65.70 Macam mana boleh guna Miyami Pernah kenal dengan sorang awek cun, dia com pakai make up dalam kereta. Kat lampu semáforo trocadilho boleh sempat compõem lagi. Haaa. Dari situ la GB bertânia bedak apa dia pakai. Nampak cantik jer muka dia Lagi 1, dalam facebook ada kenalan yang suka compo pengantin lah. Jantar do pergi do orang. Dia yang compartilha informações. Tak perlu susah2x. Guna je bedak Miyami. Nie gara-gara nak pergi jantar anual hari tue. GB memang tak sempat nak ke mana-mana untuk suruh orang compõem kan. Sebab tekejar-kejar cari barang yang belum assentam no Reino Unido. Tue yang tanya kakak tue. Macam mana nak compõem yang simples je amp natural. Tapi cantik tak nampak isso kat muka sangat. Começar dari sini lah GB pun começar pakai bedak Miyami. Revisão Bedak Pixy pulak. Pixy yang nieh GB pakai dah ada dekat 2 tahun kot. Berkenalan dengan Pixy melalui adik GB. Ngeh3x. Adik GB nieh rajin compo tebal2x. Tue yang tanya dier bedak aper pakai. Nampak putih lawa ajer Bedak nieh nipis jer. Takilasbal Miyami. Lebih kering sikit Tapi halus jer. Lembut kat muka. Gambar sumber goggle lagi. Harga Kat Watson Ampliar imagens Guardience lebih kurang jer. Nak dekat RM 20,00. Ada sesiapa berminat ini untuk yang jauh sangat dengan outlet cosway atau pun tempat memang tak ada outlet cosway, kalau berminat boleh beli secara online dengan NN. Harga ikut harga membro preço dan tak lupa jugak tamba kos penghantaran secara pos laju. Mengenai Saya Butterflies Doa ayat 286, Surah Al Baqarah: Wahai Tuhan kami Janganlah Engkau bebankan kepada kami bebanan yang berat sebagaimana yang telah Engkau bebankan kepada orang-orang yang terdahulu daripada kami. Wahai Tuhan kami Janganlah Engkau pikulkan kepada kami apa yang kami tidak terdaya memikulnya dan maafkanlah kesalahan kami, serta ampunkanlah dosa kami dan berilah rahmat kepada kami. Lihat profil lengkap saya Escrito e digitado por Nadia na sexta-feira, 14 de janeiro de 2011 Etiquetas: skincare Aku selalu rasa produk yang murah, não muito impressionante. Nak cakap impressionante boleh fikir 100 kali. Meios biasa2 je la. Tapi aku cukup berpuas-hati la dengan biasa-biasa ni (sebab aku pun dah biasa pakai produk biasa2 antes ni). Nak pakai produk mahal yang glemer2 tak terapeuta akal deknon. Fundação Tengok harga Bobby Brown yang 30ml tu punhah tersedu secara spontan (tak caya tanya nana, dia gelak tak hengat tengok reaksi aku terhadap harga foundation tersebut). Tu baru fundação, meh kita tengok harga bedak compacto dia pulak. Fuhhh silap2 boleh parkinson selama 20 saat. Tengok harga pun, dah tersedurasa, macam, nak, parkinson, kalau pakai maca mana plak kan, entah2 simpan je dalam almari buat pameran untuk anak cucu sebab sayang nak pakai. HAHAHA. Tapi compacto em pó kat bawah ni o único produto (setakat ni) yang aku guna yang membuktikan bahawa tak semestinya produto yang murah tak maveles. Dan juga membuktikan produk murah pode ser impressionante também D crédito PIC: Como etiquetado Aku nak ajak kawan2 aku yang pakai bedakfoundation yang sama linha dengan aku (harga abaixo de RM30) untuk try bedak ni untuk tengok hasilnyaampbuat perbandingan dengan bedak yang korang guna. Harganya dalam R $ 40,00 (bekas besar-ada cermin) por RM11 something (isian semulabekas kecik-takde cermin) boleh cari kat WatsonGuardiano kalau boleh cari sendiri sebelum tanya jurujual maklum a produção de bape glemer sao manan familiar. Silap2 korang tanya diâmetro, diorang dengan muka blur2 jawab Apa você Tak jual la. Hoh Pe cerita derr. Kasi aku jadi promotor a tempo parcial kat situ, akan aku promover habis-habisan. LOL Bila dah try tu, haaa tengok sendiri la perubahan muka korang sebelum dengan selepas. Dan bila aplicar tu, tengok jugak textura diâmetro (como a qualidade quando imediatamente se aplicam a ur face eceh falando omputih tetiba), untuk efeito yang lebih maveles sila pakai mosturizer dulu dan pastikan mosturizer tu cukup kering antes apply. Dah siap sapu2 tu perati muka, Ok tak Então, lupa telek muka korang depois de 4-5 jam pakai (kalau pakai pagi, hah hari boleh tentar belek muka). Tengok apa beza Minha opinião é, mesmo GLOWING Minyak yang terhasil secara semulajadi oleh muka tu macam mistura bem dengan bedak Pixy tu dan bagi efeito brilho. Berbeza dengan aku pernah perhati masa 4-5 jam lepas aplicar fundação Maybelline (terus basuh muka sebab euwwww, capuk2 jadinya padahal mula2 pakai ok je). Kalau berpeluh jangan volta ye, apenas tepek2 dengan tisu je cukup (memang macam ni pun orang buat kan bila pakai powderfoundation compacto). Bla bla bla assim por diante e assim por diante. Jangan lupa perat muka tang ni. Sagem kasi korang buat researchampperbandingan sket kalau berkesempatan. Dulu2 tempo aku pakai, tapi ignore je pasal sapuan2, textura, efeito para a pele bla bla, tapi sejak terpakai Maybelline yang mana satu tah tak ingat dan comparar jugak dengan pó compacto Maybelline yang aku pakai tempo zaman u dulu, baru aku tahu betapa specialnya Pixy Ni. Dah la murah, melhor plak tuh. Maybelline pun kalah ok. Testador do taki do teste do tatuagem, jogo do betul2 do kang do yang do kang do yang do kang do yang do kim do kim do kumit do kang do yang do kumit do kumit do kumit do kumit do kumit. Dulu aku pernah ken perli dengan kakak aku pasal aku pakai Pixy. Sebab antes de você ka aku pakai Pixy (sebab akak aku yang introduzir bedak ni kat aku) tapi aku ignorar tang tekstur bagai tu (tak perasan bab2 kualiti ni). Pastu saje pakai Maybelline. Akak aku kata, Aku tak suka, Maybelline, bedak dia berdebu (sambil buat muka keji macam menjengkelkan. HAHA). Disebabkan aku dah beli, aku pertahankanlah Biarlah aku jawab. Bila pakai eh eh tetiba perati, eh taknynya kualiti dia quando aplicado. Teringat kata2 kakak aku. Pastu beli Pixy balik, pakai então baru perasan betapa bestnya Pixy. Akak aku perasan aku pakai Pixy balik terus peru Hai nadia, dah pakai Pixy dah Mana bedak Maybelline kau tuuuu. Dah buang sebab tak melhor. HAHAHA. Aku ingat nak buat revisão nak cerita panjang2 tapi last2 aku biarkan je dalam pasta Ms Word kat lappy. Nak revisão lebih2 nanti orang kata aku gebangpropa lebih para tentar sendiri lah ek D Aku buat comentário pendek a partir da eh Bila aplicar kat muka, aku dapat rasa Macam efeito pakai bb creme (tak gebang eh, aku pengguna bb creme dulu). Até mesmo adik aku pernah tanya ada sekali tu Kau pakai bb creme ke angah padaal aku pakai bedak Pixy ni je. Pakai secara kering plak você takde basah2 span pun. E depois aku pernah baca review kat fórum (bukan reviewtestimoni ala2 macam gelang AC MizalMLM eh) ada sorang pengguna MAC kata sejak pakai Pixy ninja dia tak pakai MAC dah sebab dia rasa lebih kurang setanding je kesannya (LOL. É) então jimat pun jimat . O jimat de Sangat Ada sorang lagi o kata bila pakai, o rasa macam pakai produk mahal2 do diáh (tipo do dia dah pernah pakai tipo mahal sampai la ke murah). Aku tak pernah pakai produk mahal2 para aku tak tahu la camny effectnya. hahah. Sebab tu bila nana minta creme bb aku (aku baru pakai tak sampai 12) aku senang2 je bagi dia gratuitamente (sambil berkata limpeza óleo beli sendiri eh aku tak fornecimento). Selalu aku kasi sesuka hati derr. Sebab bb creme kene bersihkan pakai óleo de limpeza antes de pencuci muka biasa manakala bedak compacto ni bersihkan pakai pencuci muka biasa pun cukup dah. Buat apalah bersusah-payah bila efeitonya seakan-akan sama. LOL. Efeito secundário: Bedak ni suave. Macam takde efeito je aku tengok. Akak aku pakai bertahun-tahun ok jer. Bagai do jerawat2 do plak de Takde. Aku pulak, selalu time2 ehem ehem tumbuh jerawat dua tiga bijik berwarna merah yang mengganas tapi ultimamente takde la plak (ke sebab efeito pakai Toneramp hidratante TFS LOL). Ps: Untuk mengelak terbeli produk tiruan, melhor belga kat WatsonGuardian. Tapi kakak aku selamba je beli kat kedai jamu takde plak pape efeito. Nasib dia beli yang btul2 ori kot. Ps: Yang pasti, bedak ni comprar aku dah tak pandang jenama2 lain dah. Especialmente maybelline. RI MUITO. Maybelinne lagi. Sian maybelline. Tapi gel-eyeliner Maybelline tetap melhor. Hihihi. Psss: Tapi ada yang kata Pixy e lebih kurang dengan jenama Miyami (produto Cosway, tipo 2 murah jugak). Kata do yang de Ada Baguá do lagi do Miyami de Kata do yang do jugak do ada do bagus do Pixie do laço do bagus, companhia do ni do duo do tapi dua2. Aiyakkk. Se você não encontrou o que você está procurando, use o botão direito do mouse. Se você não encontrou o que você está procurando, use o botão direito do mouse. hehehe..

No comments:

Post a Comment